Informatie verzending
Levertijd
Wij versturen je pakket met DHL of Postnl. Voor webshop bestellingen die je laat thuisbezorgen geldt: bestellingen die op werkdagen maandag t/m vrijdag) voor 15:00 uur zijn geplaatst, versturen wij dezelfde dag nog (uitgezonderd feestdagen). * Je bestelling wordt, mits er geen verstoringen en vertragingen zijn bij DHL of PostNL, de volgende dag geleverd.
Bezorgkosten
Voor een winkelwagen totaalbedrag van 100 euro of meer worden de binnenlandse zendingen gratis verstuurd. Haal je dit totaalbedrag niet? Dan zijn de verzendkosten € 4,95.
Voor zendingen naar het buitenland gelden andere tarieven, zie hiervoor onderstaand overzicht.
Bestelling volgen (track & trace)
Nadat we jouw bestelling hebben verwerkt en die klaar staat om verzonden te worden, ontvang je een e-mail met track & trace informatie waarmee je de status van het pakket kunt volgen.
Pakket afgeleverd bij Servicepunt
Je pakket wordt 7 dagen bewaard. Daarna wordt je bestelling automatisch geretourneerd.
Informatie retourneren
Hoe kan ik retourneren?
Retourtermijn
Je kan binnen 14 dagen je bestelling retourneren. Check hieronder de retourvoorwaarden om te zien of jouw producten geschikt is voor retourneren.
1. Meld je retour aan
Ga naar mijn retour formulier en vul hier je ordernummer in en de postcode waarop de bestelling is bezorgd. Vul het aantal stuks en de retourreden in bij de artikelen die je wilt retourneren en download het label. Stuur je een retour vanuit België, dan betaal je €5,95 voor een retourlabel. Vanuit NL kun je altijd kosteloos retourneren.
2. Artikel ongeopend in orginele doos opsturen.
Laat de artikelen in de originele verpakking en plak de barcode op de verpakking, deze barcode zorgt ervoor dat wij je retour kunnen verwerken. Heb je de originele verpakking niet meer? Dan nemen wij uw artikel niet aan.
3. Overhandig je retour bij een DHL of PostNL servicepunt
Na het aanmelden van de retour lever je de doos in bij een DHL servicepunt bij jou in de buurt. Bij het afgeven kan er gevraagd worden om een e-mailbevestiging voor de retourstatus updates. Daarna ontvang je een bewijs met track&trace code.
Wat zijn de voorwaarde voor het retourneren?
- Het artikel is onbeschadigd. Is het artikel beschadigd, dan kunnen wij hier kosten voor in rekening brengen.
- Het product zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd.
- Daily Style is niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging.
Vallen de producten onder garantie?
YourCreations streeft ernaar enkel artikelen te leveren van een uitstekende kwaliteit. Mocht het onverhoopt gebeuren dat je een beroep dient te doen op de garantie, dan heb je naast de fabrieksgarantie onverminderd recht op de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in elle redelijkheid van mag verwachten.
Onder de volgende omstandigheden is een product uitgesloten van garantie:
- Aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik mag worden aangenomen ten gevolge waarvan beschadigingen zijn ontstaan.
- Slijtage wat verwacht mag worden gedurende normaal gebruik.
- Een product wordt zonder enige kennisgeving vooraf retour gestuurd.
Heb je een klacht?
Mocht je ondanks onze zorg niet tevreden zijn over onze webshop, dienstverlening of is er iets mis met je bestelling die je hebt ontvangen, dan vinden wij dat héél vervelend. We stellen dan ook alles in het werk om de klacht snel en naar tevredenheid op te lossen! Dus hoe nu verder?
- Natuurlijk zorgen we voor een snelle afwikkeling van je klacht. Je ontvangt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons.
- We gaan na waar het precies is misgegaan en/of wat de oorzaak hiervan is.
- Zodra hier duidelijkheid over is nemen we contact op om samen met jou tot een oplossing te komen.
- Vervolgens houden we je op de hoogte van de verder te nemen stappen.
Meld je klacht (betreft het een product, graag foto toevoegen) per e-mail via info@yourcreations.nl
Mocht je om de een of andere reden toch nog ontevreden zijn en kunnen we dit samen niet oplossen, dan kun je je richten tot de onafhankelijke Geschillencomissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Meer details over hoe dit precies werkt vind je op hun site (www.sgc.nl). Tevens kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Bij YourCreations vinden we het belangrijk dat iedereen die onze producten koopt er tevreden mee is, we hebben dan ook nooit de geschillencommissie nodig gehad. We houden graag ons serviceniveau meer dan op peil. Dus ook als je een opmerking voor verbetering hebt, horen we dit graag.