Veelgestelde vragen

Op deze pagina willen we specifieke informatie delen over onze: reservering, annulering, betaling en hoe wij omgaan met het beleid zoals privacy van uw gegevens of algemene voorwaarde.

Hier kunt u meer informatie vinden over hoe wij werken en wat u van ons kunt verwachten.

Door deze informatie te delen, willen we het vertrouwen van onze klanten opbouwen.

Reservering

Reservering:

Uw reservering wordt pas bevestigd als u het volledige openstaande saldo direct betaald.

Het volledig bedrag dient ten alle tijden eerst betaald te worden. Is het volledig bedrag betaald? Dan zullen wij uw reservering bevestigen en overgaan tot het decoreren van uw kamer of het verzenden van uw bestelde producten.                           

Indien u als betaalmethode: handmatige overboeking heeft gekozen en wij het volledig bedrag niet binnen twee werkdagen op onze rekening staat, wordt uw reservering automatisch geannuleerd.

 

Last-minute of spoed reservering

  • Let op: Voor last-minute reservering van minder dan 5 dagen van te voren, wordt er 50 euro extra in rekening gebracht.

Welke betaal mogelijkheden zijn er?

Je kan kiezen uit onderstaande betaalmogelijkheden:

iDEAL - Bancontact 
Online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank.

Creditcard
Betaling via Maestro, MasterCard of Visa. Het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je bestelling is geleverd.

Achteraf betalen binnen 30 dagen met Klarna
Bij het afrekenen checkt Klarna je kredietwaardigheid en bepaalt of je in aanmerking komt om achteraf te mogen betalen. Bij akkoord kan je via Klarna bestellen. Je ontvangt een betaalverzoek vanuit Klarna zodra de bestelling verstuurd is. Klarna rekent €1,95 betalingkosten.

Apple Pay
Betaal als Apple gebruiker snel en veilig met Apple Pay, als jouw creditcard is gekoppeld aan jouw Apple Wallet. 

Decoratie

Welke thema's zijn er mogelijk?
Alle thema’s zijn mogelijk! Wij leveren maatwerk.                            

Voor elk thema kunnen we een prachtige decoratie verzorgen geheel afgestemd op uw wensen. Ook thema’s die we al vaker gedaan hebben, kunnen we altijd weer een nieuwe originele twist geven.                                         

Neem een kijkje onder ons decor voor inspiratie of kijk voor enkele voorbeelden op onze Instagram of Facebook.


Zelf decoratie
Wilt u liever zelf decoreren? Dat kan! Wij bieden en leveren diverse themapakketen aan. In het pakket ontvangt u alle benodigde materialen en producten die jij nodig hebt om uw kamer te versieren.

Wilt u iets extra's bestellen zoals drank of versiering? bezoek dan onze webshop.

Speciale wensen

Heeft u iets speciaals te vieren en wilt u dit uitbreiden door middel van het toevoegen van extra producten die mogelijk niet op onze webshop staan of heeft u een voorbeeld van hoe u uw kamer versierd wilt hebben? Geen zorgen!

Vul ons contact formulier in en wij zullen samen met u een offerte opstellen met al uw wensen. 

Decoratie annuleren.

Annuleren van onze geplande decoratie. 

Indien u het volledig bedrag heeft betaald doormiddel van IDeal, Creditcard of Klarna en u annuleert uw reservering uiterlijk 2 weken voorafgaand de decoratiedatum dan wordt er 50% van het totale bedrag ingehouden. Het restant wordt geretoureerd op het rekeningnummer waarmee u betaald heeft.

Indien u het volledig bedrag heeft betaald doormiddel van IDeal, Creditcard of Klarna en u annuleert uw reservering binnen 2 weken van te voren wordt het volledig bedrag ingehouden. 

Ik wil mijn pakket bestelling annuleren.

Indien u een pakket bestelling heeft gedaan kunt u deze binnen 24

Indien u het volledig bedrag heeft betaald doormiddel van IDeal, Creditcard of Klarna en u annuleert uw reservering uiterlijk 2 weken van te voren wordt er 50% van het totale bedrag ingehouden. Het restant wordt geretoureerd op het rekeningnummer waarmee u betaald heeft.

Indien u het volledig bedrag heeft betaald doormiddel van IDeal, Creditcard of Klarna en u annuleert uw reservering binnen 2 weken van te voren wordt het volledig bedrag ingehouden.